fredag 8. oktober 2010

Jakt - bedre enn sex?

Så er det fredag i indre Østfold og Anna er lagt og jeg sitter bare og venter på at kvelden skal gå for i morra er det jakt, elgjakt, klappjakt og hurlumhei, og men vips, før jeg veit ordet av det, så har jeg starta blogg. Kan det være så enkelt? Antakelig ikke, jeg forventer tilbakeslag. Antagelig snart. Men inntil videre sitter jeg jo her, som en fornøyd gris og kan like godt skrive, det var jo det jeg ønska. I tur og orden skal jeg ta for meg, nå skal vi se, kommunen, Bygdeposten, om å være bombe, om å være bonde, Birken - bedre enn sex? Språkvirtuosen Anders Bache kunne jeg tenke meg å si noe om. Også burde jeg få lest noe av det surret som kommer ut i høst og prøve å si noe om det. Og ungdommen, jeg er jo veldig interessert i ungdommen. Men nå skal vi se her, nå tar vi det med ro. Også vil jeg gjerne si noe om familien, familielivet, og hvor skoen egentlig trykker.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar